LINK Accident

Jest to platforma zgłoszeń i obsługi awarii. W skład której wchodzą centrala oraz nowoczesna aplikacja rozproszona służąca do nadzorowania pracy. Przy pomocy tego rozwiązania będą mogli Państwo w łatwy i wygodny sposób zarządzać zgłoszeniami telefonicznymi od swoich klientów. System za pomocą  technologii TTS(text to speech) pozwala na łatwe informowanie klientów o zaistniałych awariach oraz kontrolować proces ich naprawy.

Wszystkie rozmowy w systemie mogą być rejestrowane i dołączane do rekordów zgłoszeń. Format zgłoszeń jest konfigurowany w dowolny sposób przez administratorów systemu. To państwo decydują jakie informacje powinny być zapisane przy danym typie zgłoszeń. System udostępnia zaawansowane aplikacje do filtrowania i wyszukiwania informacji jak i samych nagrań  rozmów telefonicznych. LINK Awarie posiada graficzne raporty ukazujące pracę systemu, nowoczesny interfejs użytkownika dostępny na każdej przeglądarce (IE6, Chrome, Opera, Firefox) oraz smartfonie.