LINK ContactCenter

LINK ContactCenter to kompleksowe rozwiązanie dla firm chcących świadczyć profesjonalne usługi telemarketingowe.
W skład tego rozwiązania wchodzą centrale telefoniczne, serwery nadzorujące, aplikacje do zarządzania konfigurowania i obsługi połączeń telefonicznych. Nasze rozwiązanie wyróżnia duża stabilność oraz efektywność działania.

LINK Supervisor to aplikacja wchodząca w skład platformy contact center służąca do zarządzania oraz konfiguracji systemu.
Przy jej pomocy można stworzyć interesującą nas kampanię wychodzącą bądź infolinię, zarządzać użytkownikami monitorować ich pracę oraz pracę systemu. Aplikacja pozwala na sprawne zarządzanie kontaktami ich edycję, eksporty oraz importy do systemu.

LINK Reports to zintegrowana część aplikacji która działa szybko i niezawodnie, generowanie nawet długich złożonych raportów w tym systemie zajmuje krótką chwilę.

Budowa drzewa ivr odbywa się podczas kreowania w systemie infolinii przy pomocy rozbudowanego graficznego narzędzia LINK IVR Builder.

System pozwala również na stworzenie skryptu rozmowy na którym będzie pracował agent podczas obsługi klienta. Skrypter daje duże możliwości w budowaniu skomplikowanych szablonów rozmów z złożonymi warunkami oraz funkcjami.

LINK Agent Application to z kolei aplikacja przeznaczona dla agentów obsługujących połączenia w systemie, która w łatwy i intuicyjny sposób pozwala na sprawną obsługę klienta. W systemie znajduje się niezawodny moduł rejestracji rozmów który sprawnie wiąże nagrania z rekordami bazodanowymi w celu łatwego ich wyszukiwania oraz zarządzania.

LINK ContactCenter to rozwiązanie które świetnie integruje się z istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną klienta, a otwartość systemu pozwala na łatwe dostosowanie go do najróżniejszych potrzeb klienta.